fbpx

ACON1 – Kondicionierių pildymas

Automobilių Kondicionierių Pildymas su R744 (CO₂) Šaltnešiu

R744 (CO₂) šaltnešis yra perspektyvi ir aplinkai draugiška alternatyva tradiciniams automobilių kondicionavimo sistemų šaltnešiams.

Automobilių Kondicionierių Pildymas su R744 (CO₂) Šaltnešiu

Automobilių kondicionierių sistemos nuolat tobulėja siekiant didesnio efektyvumo, saugumo ir aplinkosaugos. Pastaraisiais metais viena iš svarbiausių naujovių tapo R744 (CO₂) šaltnešis, kuris pasižymi ypatingai mažu poveikiu aplinkai. Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl R744 tampa vis populiaresnis ir kaip šis šaltnešis gali pagerinti jūsų automobilių kondicionierių sistemų veikimą.

Kas yra R744 (CO₂)?

R744 yra cheminė medžiaga, dar žinoma kaip anglies dioksidas. Skirtingai nuo kitų dažniau naudojamų šaltnešių, R744 pasižymi nuliniu ozono sluoksnį ardančiu potencialu ir itin mažu globaliniu šiltnamio efektą sukeliančiu potencialu (GWP), kuris yra lygus 1. Tai reiškia, kad R744 beveik nekenkia aplinkai, palyginti su tradiciniais šaltnešiais, tokiais kaip R134a, kurio GWP yra 1430.

Kodėl rinktis R744?

  1. Aplinkosauga: R744 yra natūraliai egzistuojantis anglies dioksidas, kuris yra gausus ir lengvai prieinamas. Jo naudojimas sumažina žalingų cheminių medžiagų išmetimą į atmosferą.
  2. Efektyvumas: R744 sistemos gali pasiekti aukštą aušinimo našumą net ir esant aukštoms išorinėms temperatūroms. Šios sistemos greitai sukuria komfortišką klimatą automobilyje net per karščiausias dienas.
  3. Saugumas: Nepaisant aukšto darbo slėgio, naujos kartos R744 kondicionavimo sistemos yra sukurtos taip, kad būtų saugios ir patikimos.

Technologiniai iššūkiai ir sprendimai

R744 reikalauja naujų technologinių sprendimų dėl savo fizinių savybių. Vienas iš pagrindinių iššūkių yra didelis slėgis, kuriame veikia šios sistemos – daugiau nei 100 barų (1450 psi), tai yra dešimt kartų didesnis nei tradicinių sistemų.

Slėgio valdymas ir saugumas

Aukštas R744 sistemos slėgis reikalauja ypatingos įrangos, įskaitant metalines sandarinimo žiedus ir lanksčias, dengtas polimerines žarnas, kurios užtikrina, kad sistema būtų nepralaidi. Be to, kondicionieriai turi specialius slėgio ribojimo vožtuvus ir CO₂ jutiklius, kurie užtikrina, kad sistema bus saugi naudoti.

Komponentų dizainas

Kompresoriai, kondensatoriai (dabar vadinami dujų aušintuvais), ir kiti komponentai turi būti pritaikyti aukštam slėgiui. Pavyzdžiui, Sanden Automotive Components Corporation sukūrė naujus kompresorius, specialiai pritaikytus R744 sistemoms.

Kondicionierių pildymas R744 šaltnešiu

Naujų technologijų ir įrangos įdiegimas taip pat reikalauja specialios mokymo ir sertifikavimo programos technikams. JAV, pagal 1990 metų Clean Air Act 609 skyrių, visi, kurie remontuoja arba aptarnauja transporto priemonių kondicionavimo sistemas, privalo būti apmokyti ir sertifikuoti EPA patvirtintoje programoje.

R744 sistemos aptarnavimo įranga

R744 kondicionavimo sistemų aptarnavimui reikalinga speciali įranga, tokia kaip TEXA S.p.A. sukurtas KONFORT 744 pildymo stotis. Ši įranga yra automatinė ir užtikrina aukštą tikslumą, su maksimalia 10 gramų šaltnešio ir 2 gramų aliejaus paklaida.

Ateities perspektyvos

Mercedes-Benz yra viena iš pirmųjų automobilių gamintojų, kurie pradėjo masiškai gaminti automobilius su R744 kondicionavimo sistemomis. Nuo 2017 metų jie siūlo S ir E klasės modelius su šia sistema, parodydami lyderystę aplinkosaugos ir technologijų srityje.

Išvada

R744 (CO₂) šaltnešis yra perspektyvi ir aplinkai draugiška alternatyva tradiciniams automobilių kondicionavimo sistemų šaltnešiams. Nors jo įdiegimas reikalauja technologinių pokyčių ir naujos įrangos, privalumai, susiję su efektyvumu ir saugumu, daro R744 patrauklia pasirinkimo galimybe tiek automobilių gamintojams, tiek vartotojams.

Jei ieškote patikimų automobilių kondicionierių pildymo paslaugų, kreipkitės į mus – mes pasiruošę Jums padėti!